Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 79
Pokaż wszystkie komentarzeWitam miałem to kalectwo to mocy niema te plastiki to szkoda słuw po 1200 km olej się leje ze śilnika i co jeden tydzień 100 mililitruw trzeba dolać . Kupiłem honde cbr 125 cm to inne rzycię jak się da gazu da to poćisk ogarka nie polecam.
OdpowiedzA ja ci polecam słownik ortograficzny :)
OdpowiedzSory ale twoja wypowiedź mnie troszkę dziwi oraz dobija... Mam ogarka od 2007r.(od nowości) i wkład jaki miałem to kupno nowego tylnego koła oraz nowego akumulatora (pomijam oczywiście opony, klocki hamulcowe itp. ponieważ to oczywiście czasami wymienić trzeba). To wracając do ogarka ma on przejechane 14 tyś. km. na oryginalnym silniku w którym nic prócz simeringów nie było wymieniane (oczywiście wymieniane były z powodów czyszczenia silnika oraz gaźnika) i motorek uciąga 90 dyszek bez żadnych przeszkód. A jeśli szkoda Ci "słuw" to lepiej kolejny razem się nie wypowiada, chyba że użyjesz do tego słownika ortograficznego. Ja osobiście ogarka polecam z czystym sercem. Jedynym jego mankamentem jest pękanie plastików przez drgania silnika.
OdpowiedzDzięki wielkie, namówiłeś mnie. Tylko ja chyba kupię wersje 900, a plastikami się nie przejmuje
Odpowiedzsuper jak ci działa to cieszy mnie to bardzo nie chcesz to nie czytaj moich postów BAJO KOLEGO!!!!
OdpowiedzMiałem identyczne problemy, ba a nawet większe do tego co piszesz dodaj 5 razy w naprawie co prawda na gwarancji 2razy pęknięty tłok 3razy zawory . Lecz jak sobie sam poskładałem od podstaw ogiego z 50 zrobiłem 110ccm wszystko idealnie zrobiłem jak w książce piszą ba a nawet lepiej to zrobiłem ponad 15 000km na koła i dalej latam bez żadnych problemów, więc ogólnie nie polecam jak ktoś się nie zna na mechanice lub nie lubi się paprać . Ale to wszystko dowiecie się na forum ogar 900 są dwa i obydwa świetnie prowadzone można złożyć ogiego tanim i dość mało awaryjnym sposobem pozdrawiam ogi super jet tanie części to wielki plus trzeba je dotrzeć dopasować zrobić lub kupić dobrą uszczelkę miedzianą pod głowice i gitara jak ta lala. Ogulnie hinole nie są złe ciekawe ile zabulisz za części do swojej cbrki hehehe bo sama jazda to nie wszystko nie ma to jak naprawić porządnie samemu i wtenczas ruszyć w trasę.http://www.youtube.com/watch?v=0w5enElvP5k
Odpowiedz